Hostessa – promotorka. Na czym polega jej zawód?

Chociaż nazwa sama w sobie brzmi zagadkowo, to właśnie z taką hostessą spotykamy się najczęściej. Głównie w supermarketach, podczas codziennych zakupów. Tak- to te piękne, uśmiechnięte dziewczyny, które zachęcają nas do skosztowania jakiegoś produktu lub zapoznania się z jakimś nowym artykułem.

Jaka rolę pełni hostessa – promotorka?

Najogólniej rzecz ujmując, główną rolą takiej hostessy jest bezpośrednia promocja danego produktu. Przede wszystkim hostessa – promotorka musi zapoznać się z reklamowanym produktem, jego charakterystycznymi cechami i walorami, jak również z firmą, którą będzie reprezentować. Hostessa zazwyczaj otrzymuje osobne stoisko, z zaaranżowaną specjalnie na czas akcji promocyjnej przestrzenią. Powinna zatem dbać o porządek oraz odpowiednią ekspozycję towaru. Jednak jej głównym celem jest wywoływanie zainteresowania, na przykład poprzez nawiązywanie rozmowy z potencjalnymi klientami. Dziewczyny z agencji https://papilioagency.com nie mają z tym najmniejszych trudności.

Cenne umiejętności i cechy hostess – promotorek

Pierwszym i nieocenionym atutem jest szczery i zniewalający uśmiech, który przyciąga uwagę klientów. Kolejną cechą jest nienaganna prezencja – piękna sylwetka, zgrabna figura, zadbane, lśniące włosy czy gładka cera. Niewątpliwie uwagę przykuwa również strój, jaki noszą hostessy promotorki podczas akcji promocyjnych. Zazwyczaj jest on wyróżniający się i kolorystycznie związany z identyfikacją wizualną marki lub logo firmy, którą reprezentują. Dziewczyny z Papilio Agency mogą też pochwalić się wysoką kultura osobistą, zdolnością dostosowania się do danej sytuacji, umiejętnością nawiązywania rozmowy z każdą napotkaną osobą oraz naturalnością i swoboda w kontaktach. Wszystkie te cechy procentują i przynoszą sukces w końcowym efekcie akcji promocyjnych.