Kalendarze, kalendarze – do wyboru do koloru!

Właściciele firm chcą, aby ich reklama była skuteczna i nie wymagała ogromnych nakładów finansowych. Ważne jest również, aby była celna i trafiała do jak największej ilości odbiorców. Dobrym pomysłem na wypromowanie firmy są przedmioty ze znakiem graficznym, np. kubki, długopisy czy koszulki. Natomiast rozwiązaniem idealnym wydają się być kalendarze. A bogata oferta dostępna na http://www.reklamowe-kalendarze.pl umożliwia ich zakup w najróżniejszych formach!

Kalendarze na biurko

Może być w formie stojącej lub leżącej. Jego ogromną zaletą jest to, ze zajmuje niewiele miejsca, a można w nim zaznaczyć najważniejsze rzeczy – daty spotkania, szkolenia czy dni wolnych. Ponadto zawsze są „na wierzchu” i ułatwiają nam szybki dostęp do nich. W kalendarzach biurkowych, na przykład w stopce można również zawrzeć logo firmy, hasło reklamowe czy dane teleadresowe przedsiębiorstwa.

Kalendarze na ścianę

Kalendarze ścienne stanowią nie tylko funkcjonalny, ale również dekoracyjny element w biurze, urzędzie, szkole czy w mieszkaniu. Ten rodzaj kalendarzy może przybierać różną postać. Oferta dostępna na http://www.reklamowe-kalendarze.pl proponuje formę plakatową, wieloplanszową, jedno i trójdzielną. Poza logo firmy mogą zawierać informację o adresie siedziby i numerze kontaktowym. Do zaprezentowania dotychczasowych osiągnięć, przedsiębiorstwa często stosują kalendarze wieloplanszowe, przedstawiając na każdej karcie jedną usługę.

Kalendarze w formie książki

To tak zwane terminarze. Dla wielu osób stanowią niezbędne narzędzie pracy oraz pomagają w planowaniu zadań i umawianiu spotkań. Są poręczne i można wszędzie je ze sobą zabrać – reklama dociera więc do wielu osób. Kalendarze książkowe mogą być eleganckim upominkiem lub formą podziękowania dla stałych klientów. Bardzo dobrym pomysłem jest zawarcie w środku informacji o zakresie działalności firmy, na przykład na sztywnych kartach oddzielających poszczególne miesiące.